Saturday, March 27, 2010

Aku diuji lagi:(

esok, satu episod duka akan berlaku...aku kene tinggal....huhu...my husband nak g kursus kat ILMI di PD.bape hari?bukan 3 hari...tapi 3 bulan...ya allah...dugaan besar...esok, aku akan g jumpa dia kat seremban. N, mgkn tdo sana semalam. huhu...aku windu dia ar nnti...huhu...hari2 pon harusla rindu...tapi x pe...x lama dah nak duduk sekali...aku habis blaja, next month...dia habis kursus lak x lama pastu...wah...harus nangis waktu ni...sila sediakan tisu dan balang /aquarium untuk aku tadah air mata.huhu

ni lah lumrah jadi bini tentera.walaupun dia KAGAT dalam ATM tu, tapi tetap kene gak gi utan,g operasi sana sini...wah..harusla aku dah ready.aku kene kuat mcm dia.supaya aku leh support dia dari belakang.chaiyyok my cayang...go go go...(sambil mengesal hingus...sreettttt)

wallah...apa yg penting, dia ada tugas yg kene diselesaikan.tanggungjawab pada agama,bgsa dan negara.korang ingat senang ke jadi ustaz dalam tentera ni...ada jek dah tua bangka umo dah 30 an xreti ngaji..memacam aku dgr dari dia...sumenya wat aku insaf. mcm ne ler mereka tu didik anak2 mereka kalau dah mereka sndiri x geti ngaji???haruslah aku kene sedia rotan.huhu

takpela...sok, aku g seremban and will bring along-

*kitab alquran tafsir(wah, agak besar dan berat ni-tafsir rasm uthmani)
*kitab feqh imam syafie dan hadith 40

wah...semoga hubby caye dapat ilmu yg bermanfaat dari kursus tu....go go go cayang...

my cayang-miss u every second,hour,day,week,month and every2 la...
(sila jgn muntah kat sini ok:)


p/s:harus aku sedih sebab x dapat sambut beday hari isnin ni ngan insan terchenta...baru tahun pertama nak sambut beday ngan suami...tapi....huhu...x pe..aku x nangis la...(dalam hati, dah penuh aquarium ni, cepat tukar baru bagi tadah air mata aku)...huhu...

2 comments:

Unknown said...

sedihnya...klu akak di tempat fara pun rs yg sama. tp, bersyukurlah sekurang2nya dpt gak bertemu suami krn ada shbt akak yg hanya menunggu cuti sek je br berjumpa suami lantaran jauh dr sarawak-johor.

mystory said...

hehehe...tu la,,,nasib bek akk memahami...cyg akk..hm, x pela...redha...dia bukan wat pe pon..kursus jek..lagi ppun lau cuti leh jek jumpa..hehe..thanks akk