Tuesday, March 23, 2010

Baju tUNANG


mEMANG cormfirm malam ni aku pakai baju masa zaman aku tunang dulu...yahoo...akhirnya, aku pakai jugak semula baju ni...sementara perut lom ada baby ni, muat jek pakai baju lama2 dulu.ceh...mcm dulu sgt jek kan...since dah kawin ni, memang x penah jenguk dh baju2 tunang or baju2 nikah....time ada function mcm ni baru sibuk nak pening nk pakai baju pe.aku n husband bukan jenis yg suka membeli-beli .kitorg memg jarang shopping yg x dipelukan..hubby aku mmg org yg berhati2.bukan kedekut.tapi, mmg aku akui, ktrg pny sikap berlawanan.jadi mmg sesuai la..aku boros, dia jimat...nasib bek lah dia yg kawal perbelanjaan...so, kami x la beli yg bukan2.kadang2 nk beli baju pun, time raya or ada sale baru tol2 beli..tu pun jarang sekali...apa yg masih leh dipakai, kami pakai....demi anak-anak kami..hehe...

so, mcm entry tadi, aku malam ni ada function .annual dinner .jadi...malam t baru sibuk nk blogwalking n jenguk klik2 nuff korang k...sorry...

p/s:makan limau banyak2 sebelum g dinner tu, supaya kenyang n x makan banyak time dinner nnti...erk...dah kenyang dah mkn limau..

No comments: