Tuesday, March 9, 2010

Umah Ku Taman Bungaku

Mak aku memang suka gardening. Every moning ataupun evening, dok belek bunga2 an yg ada kat depan umah tu. Nak jadikkan cite, mak aku tanam bunga hampir pnuh depan uma aku tuh...wah, dgn memacam yg ditanam...aku lak, ngape x mcm mak ek.x suke nk menanam2 ni.aku suka masak2 jek...u alls nk nengok x pebenda yg mak aku nanam..


aku pon x tau benda pe nama pokok ni..tapi santek gak aku snap gambo ni kan?mcm pro jek

u alls layan jek ar eh gambo nih

memacam jek mak aku ni

dan lagik...

lagi....
.

pokok ni bapak aku baru jek bawak balik dari tmpt keje die.pokok ni mahal u alls tau x lau jual kat obersi....tapi bapak aku dapat free jek...sbb tmpt keje die tu dah nk tutop...
ada mcm pro x aku amek gmbo2 ni?ngeh2

santek an bunge ni?

dah tumbh rumput....mak aku busy lately kot.

bunga kertas

ni pokok cili u alls...masa kat umah, x yah g beli cili padi...aku dok metik jek depan umah tuh

ni pokok bunga melor ke ek?aku musykil...u alls tau x? masa aku kecik2 dolu, aku salu men mak2 n kawin2 ngan kengkawan aku kat felda tuh

betapa santek bunga nih...suke suke...

pokok pe tah

bunga ni pon santek...suka nye

pokok limau ar...santek ke x santek? u

No comments: