Thursday, April 22, 2010

PANAS!!!GOSIP TERBARU TENTANG HAFIZ HAMIDUN

fuh..panas..masih berpeluh2 lagi selepas mendapat satu gosip tentang artis nasyid kita hafiz hamidun...ada yg x kenal ke ???biar aku kenal kan..memang control besi betol cite ni..aku rasa tak lama kang abang nas ahmad datang g terjah la si apis ni ha..habis la abg apis kite ni...



hah...ni lah hafiz hamidun...muka baik je kan..tapi sebenarnya...korang nak tau apa dia buat?

meh sini


meh la...


scroll lagi tu


balum lagi...




HAH...NI LA KEJE DIA...




BUAT TEKA TEKI...

so friendly....suke suke..haha

kuang2...haha..aku adalah antara orang yang men teka teki teka tekok gak hari ni...

cuba tgk pe soalan yg dia bagi?

(aku-wan farah zirul...tu aku jawab apa tu cuba tgk)


huhu..teka pasal kucing...

hah...kalau x nmpak leh pakai kanta ok?hehe...

yang aku bulatkan tu lah soalan dia...huhu...hoyeah...

memacam je jawapan ada...kucin tu puasa la...kucing tu tak ada gigi la..x pakai gigi palsu la..mcm2 jek

dan .....

aku menjawab dengan spontan dan tak sempat nak pikir, main taip jek la...

lastly...tgk sikit jawapan sapa yg betul???zoom in tau..zoom tu ha...


wah...adakah itu aku???ya..itu aku la tu...jgn x pecaya plak ye...terasa nak lompat-lompat jek..haha

friendly jugak hafiz ni selain fahrin...fahrin pun aktif fb...siap ada video ke lagu untuk peminat...fuhh...saje2 je ni..sekadar melepas tension dalam diri...sila la tatap lama2 muka hafiz tu...


mak cik-mak cik dan kakak-kakak, sila la ambil dia sebagai menantu...haha...

ok dah dah...sambung study balik...

banyak sangat rehat ni..haha

see you


p/s:minta maaf semua...saja je mengkontrol besi kan keadaan..kuang kuang...nyte:)










2 comments:

sayang said...

apa jawapan awk bg .. kureng faham la ..

mystory said...

aik...x faham ke?tgk jek kat nama wan farah zirul tu...saya la tu..bawah sikit dari soalan hafiz tu saya ada jawab...