Wednesday, May 5, 2010

MY WISH GIVEAWAY-503020



perhatian kepada semua...disini terdapat satu giveaway menarik yg 'wajib' anda semuya sertai...sila la layari syarat2 nya di website tuan tanah...hanya perlu klik pada gmbar yang meriah tu...

dan dibawah ni merupakan penaja utama hadiah give away ini...sila klik pada banner tu kalau nk tgk syarikat tersebut




tanpa membuang masa, kat sini aku nak nyatakan keinginan yang aku paling ingin...
kalau aku ada rezeki nak dapatkan duit rm 50, 30 / 20 tu, aku cuma nak beli set dettol...
semua sedia maklum mak aku sakit...n baru je potong jari kakinya...jadi...untuk cuci luka tu, perlukan set dettol...untuk membunuh kuman yang nakal...

aku memang nak sangat beli cecair anti septik, and segala2 untuk bersihkan luka mak aku yang jarinya kena potong tu...

kalau tak ada rezeki pun aku tetap akan beli juga....demi my mom yg tercenta...


http://narizan.blogspot.com/2010/04/my-wish-giveaway-503020.html
hambek ini link untuk kalau tak leh klik banner warna warni tu k

sekian saja berita terkini



No comments: