Monday, March 15, 2010

Benci Bacin!!!

U alls pernah dengo perkataan "BACIN"???u alls tau apa maksud bacin x?Hm...actually perkataan ni mengingatkan aku pada sorang kawan aku masa skula menegh dolu. Kitorang ada 5 sekawan..kitorg memg epi slalu.Yg penting, aku ar kdg2 wat lawak...Satu ari kitorg sume gurau senda.Cakap pasal stoking busuk. Tetiba aku yg jawa totok ni cakap ar...stoking sape bau Bacin ni? pastu sebut sambil sume gelak2...siap ada yang kenekan ayat bacin tu ngan amitabh bachan la...so jadila amitabh bacin..hahaha...tgh dok suka ria...tetiba jek


serabai la korang ni...geli la aku dengo bacin2 tu


kitorg makin suka ar sebut bacin and bacin lagi...hehe...tetiba ngamuk lak kawan aku yg sowang nih...kitorg terdiam ar...mcm pelik ar.pehal lak nk marah2..padahal kitorg sesaje jek..tah pape jek...

sejak ari tu, aku n kawan2 aku hati2 nk sebut bacin tu dah...bagi kitorg, bacin tu satu perkataan biasa jek..yg dia gelik sgt tuh nape..kekeke..

p/s:kekadang orang salah erti apa maksud sebenar kite.jaga hati kawan ye!!!

5 comments:

Unknown said...

hahaha...
pelik2 lah krunk ne...siap wat prkataan bru lak 2...

Unknown said...

bila fara cite psl ni...akak pun ada 1 perkataan...telah ditegur adik tunang..ms satu ketika dulu iaitu "siot"...ni nk share. kata adik tunang,perkataan ni x elok disebut...ia membawa maksud "celakalah kau"...org2 sekarang kan suke ckp "siot la ko"...sejak 2tahun lalu, akak dah x sbt..psl bacin ni akak pernah dgr...tp ada kala mmg menggores hati..kena hati2x..setiap org lain penerimaan nya

mystory said...

permata:hihihi..dulu2...hihihi
kak mia:hurm..yeke...akk sebut siot ke

Unknown said...

Admin busuk😂😂

Unknown said...

Admin busuk😂😂