Sunday, March 14, 2010

Melaka Part 2





we alls sume sampai melaka terus ke dataran pahlawan.yu huu.kitorang punya gorup, x terlibat ngan keje2 menyoal2 penggerai2 yg ada tu hah..kitorang 7 owg bebas ar wat pe.nk jenjelan ne pom buleh.yu huu...koya2 jalan, amek gambo2 menarik..u alls layan la eh...aku lama gile x g melaka ni ha..last g pom masa skula randah dolu...hebat melaka skunk..



tgk ar tu...abe beca soh binik dia hias beca tu...agaknyela..kikikki..cunnya beca..u alls naik ar...seplo hengget sajork ok...

banyak agi beca cun,tapi aku amek sau jek coz aku malu ah pok cik beca tu tgk kitrg amik gambo tapi x naik..kiki...amponkan saya pok cik

u allss.....ade kapal tebang ah...tapi jgn perasan nk naik pulak...kala ni tayar pancit..so x leh g memana..kikiki

KTMB....yu huu...tetengah bando ada ketapi la...tu ketapi hiasan sajok ok...


"rumah terbako panggil bomba,bomba datang belumbe-lumbe"
lagu tu mase jaman kecit2 dolu...kunin ah keta dia.bukan ke kite pny keta bumbe merah mak ngah?


1 melaka maju..u alls tau kan, 1 malaysia tu asal dtg dari melaka ah...sikit punya ramai pelancong...

a famosa weh...

x masok pom..gambo jek lebiey..kiki...

mak cik u alls eh?tertinggal kat muzium...kiki


muzium yg beso
melaka dari atas

kat ats ni...

pekebenda yg kitorg pijak tu


kat atas.nek tangga ko...tinggi ketemo
balik singgah lagi ke tanjung bidara..sgt x best..x ada owang pom...


mam la...da lapo...


p/s:kalo nk g jenjalan, kene ar pakai kasut yg selesa ok..ni jer ar n3 aku pasal melaka...n3 pasal sungai congkak, mgu depan k...gambo lom amek kat member...teruskan membaca



No comments: