Monday, April 26, 2010

Love is you and me Contest.



CONTEST SWEET INI DIANJURKAN SEMPENA

their Wedding Anniversary yang untuk ke-2 kalinya yg jatuh pada 04.04.10

sempena Birthday En. Suami puan BEBA iaitu En. Anas a.k.a dak p pada 16.04.10 ini.


HM...saya dah usha barang kat kedai beliau ber 'url' di

http://sabahaccessories.com.Add Image

kalau saya bertuah dalam contest ni, saya rasa, saya nak ini barang....


butang baju melayu...rambang n rabun mata tgk kat situ...macam-macam ada...rasa nak beli semua je...kalau dapat n bertuah, butang ni saya nak bg kat hubby saya yang sangat suka ngan pearl...

kami baru je kawin...baru 4 bulan lebih...Ni adalah kami..romantik ke??
kalau ada rezeki dapatlah hubby saya pakai butang ni raya nanti...heehe
Add Image
kalau anda pun minat nak join...sila klik saja pada banner contest beliau ok???selamat mencuba
tarikh tutup pada 30 april 2010



1 comment:

beba said...

salam nurfarazila,

saya dah singgah sini..and semua pon dah complete... :D

thanks for joining my contest ye..and good luck..