Thursday, April 1, 2010

Muzium Tentera Darat Port Dickson



Masa aku prktikal kat PD, memg puas kaki aku ni berjalan.kemana je sampai.Kalau teluk kemang n pantai PD tu, hampir tiap minggu pergi.Nek banana boat ngan kwan2 umah sewa, picnic and mcm2 jek

rasa seoronok sgt bile dapat jalan2 cm tu lepas penat mengajar n penat dok pikir and wat lesson plan...Huhu..sape kata x tention wat lesson plan?Lesson plan praktikal bukan mcm lesson plan cikgu2 tetap tu ha...satu page leh muat 5 lesson plan...kitorg yg praktikal ni,lesson plan skema..nak sume benda bagai...huhu...sehari kalau ada 4 kelas, mmg jenuh lah...

tapi, apa yg penting, sume tu kenangn terindah dalam hidup ...
kakak2 yg dok serumah ngan aku tu dak UPSI...and aku ngan huda, UKM...kami berempat memang kat kaki ada taik lalat...maka nya,kuatlah jalan..kuikuikui...

satu hari tu, gi ke muzium tentera darat.sgt masyuk...aku suka...menarik n sesuai bawak anak2 g situ la...dah la free sajek masuknya...sangatla best...sampai masing2 nk tcabut kaki bjalan sajek..










p/s:banyak lagi rupanya tempat menarik yg aku lom gi...



1 comment:

shaffique said...

pernah pergi sekali.. yang best lalu kat bawah tanah tu..


http://belogbagus.blogspot.com/