Wednesday, April 21, 2010

Saya Budak Baru Belajar



Haha...tajuk pun dah menggambarkan dah apa yg aku nak post ari ni...tadi, tangan aku gatal2 menggeledah adobe...maklumlah..orang tak geti la katakan..saje jek cuba2..dan aku berjaya mencipta satu wallpaper yg sengal kot..haha...cuba tgk ni..sape 2 yg pandai adobe tu leh la tlg ajarkan aku ni ha...tak geti nk boh background bagai..aku pakai apa yg ada jek la...haha ...sila kritik dan komen...mmg sesuai untuk dikutuk sebab aku memang tgn bangku...ada ke tgn bgku???haha...
tadaa...haha...mesti yg reti2 n otai2 dok gelak kat aku jek kan..yek la...aku mana la geti sgt...dah lama menda alah adobe ni ada dlm lappy aku, namun aku tak geti nak godehnya...hari ni leh gatal tgn menggodeh ...haha...

4 comments:

cikgu isza said...

bila baru belajar.. kita memang bermula dari bawah. Yang adik hasilkan amat cantik untuk org yang baru klo dibanding dengan akak mula2 dulu2. Malu rasanya bila dikenang semula...

mystory said...

kak isza...hehe...yela..cantik sgt la tu kak..haha..gelak sendiri jek tgk...tapi saje nk mencuba jek..hehe

KERAK NASI said...

ayat die best..hee..

mystory said...

best la...ayat ntah zaman bila tah...haha...