Thursday, March 18, 2010

Mat Sentul Sesat


Ish, nape la aku nk marah sgt ni??? geram sungguh...u alls tau x? 3 tahun lepas, ada la mamat ni, silap topup.actually,kedai yg silap..ni dia beza ngan no.aku,cuma no 1 tu no aku n no dia lak, 0...yang aku geram tu,sampai ke hari ni dia dok kol lagi no aku yg tersalah topup 3 tahun lepas tu.dah lepas tu dah la.pulak tu.aku x angkat, dia dok msg yg bukan2.u alls tau x?org tu dah kawin..masih menggatal.aku sendiri cakap umur aku dah 45 tahun...anak dah 4...dia dok kol jugek lagi...pekebenda punya lelaki tu..baran tol lah..gtau abg, dan dan abg soh tukar no.huh...


p/s:adakah sume laki macam ni??

2 comments:

Mia-Ina said...

jgn dilayan fara.lelaki, biasa la...

mystory said...

x penah layan pon...gilak kalo layan kak..hehe..kite syg laki kite...hihi...